Skip to main content
Կարինե Հարությունյան-դասախոսություն
Continue
ԲԱԺԻՆ 1։ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ
ԾՐԱԳԻՐ
1. Դասընթացի
ծրագիր
ը մանրակրկիտ կերպով ներկայացվել և քննարկվել է ուսանողների հետ:
1
2
3
4
2. Դասընթացի համար նախատեսված ժամաքանակը, թեմաները, տրամադրված նյութի ծավալը և տարատեսակ հանձնարարությունները նպաստել են դասընթացի ամբողջական յուրացմանը։
1
2
3
4
3. Դասընթացի թեմաները կամ դասախոսության նյութը մասամբ կրկնել են նախկինում ուսումնառած այլ դասընթացների բովանդակությունը։
1
2
3
4
ԲԱԺԻՆ 2: ԴԱՍԱՎԱՆԴՈւՄ, ՈւՍՈՒՄՆԱՌՈւԹՅՈՒՆ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՈւՄ
1. Դասընթացը մատուցվել է հասկանալի կերպով և շեշտադրվել են առարկայի առանցքային հատվածները:
1
2
3
4
2. Դասախոսին հաջողվել է դասընթացում քննարկվող հարցերի շրջանակի նկատմամբ հետաքրքրություն առաջացնել։
1
2
3
4
3. Դասընթացի ամբողջական նյութը նախապես ներբեռնված է եղել Moodle համակարգ։
1
2
3
4
4. Դասախոսը պատրաստակամորեն և լիարժեք կերպով մեկնաբանել է ուսանողների հարցերը։
1
2
3
4
5. Սեմինար պարապմունքների ժամանակ դասախոսը կիրառել է խմբային աշխատանք
1
2
3
4
6. Սեմինար պարապմունքների ժամանակ դասախոսը կիրառել է քննարկումներ
1
2
3
4
7. Սեմինար պարապմունքների ժամանակ դասախոսը կիրառել է օրինակի (քեյսերի) վերլուծություն
1
2
3
4
ԲԱԺԻՆ 3: ԱՄՓՈՓՈւՄ
1. Այս դասընթացը որքանո՞վ է նպաստում մասնագիտության վերջնարդյունքների ձեռքբերմանը։
1
2
3
4
2. Ընդհանուր առմամբ, ինչպե՞ս կգնահատեք դասախոսին:
1
2
3
4
3. Խնդրում ենք նշել դասընթացի իրականացմանն առնչվող առավելությունները և թերությունները։
There are required fields in this form marked
.
Continue