Skip to main content
Անի Խալաթյան-սեմինարավար
Continue
ԲԱԺԻՆ 1։ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ
ԾՐԱԳԻՐ
1. Ուսանողների ընթացիկ ակտիվության գնահատման սկզբունքները և գնահատման վրա ազդող այլ գործոնները ներկայացվել են սեմինար պարապմունքների սկզբում։
1
2
3
4
2. Ուսումնական ծրագրի յուրացման համար նախատեսված գործնական դասերի ժամաքանակը, նյութի ծավալը, տարատեսակ հանձնարարությունները նպաստել են դասընթացի ամբողջական յուրացմանը։
1
2
3
4
ԲԱԺԻՆ 2: ԴԱՍԱՎԱՆԴՈւՄ, ՈւՍՈՒՄՆԱՌՈւԹՅՈՒՆ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՈւՄ
1. Սեմինարավարը պատրաստակամորեն և լիարժեք կերպով պատասխանել է ուսանողների հարցերին:
1
2
3
4
2. Սեմինարավարին հաջողվել է հետաքրքրություն առաջացնել դասընթացում քննարկվող հարցերի շրջանակի նկատմամբ:
1
2
3
4
3. Դասընթացի գործնական հատվածը նպաստել է տեսական նյութի լիարժեք յուրացմանը:
1
2
3
4
4. Սեմինարավարը մեկնաբանել է կատարված հանձնարարությունները և դրանց գնահատումը։
1
2
3
4
5. Սեմինարավարի կողմից կատարված գնահատումը իրականացվել է անաչառ կերպով։
1
2
3
4
6. Սեմինար պարապմունքների ժամանակ դասախոսը կիրառել է խմբային աշխատանք
1
2
3
4
7. Սեմինար պարապմունքների ժամանակ դասախոսը կիրառել է քննարկումներ
1
2
3
4
8. Սեմինար պարապմունքների ժամանակ դասախոսը կիրառել է օրինակի (քեյսերի) վերլուծություն
1
2
3
4
ԲԱԺԻՆ 3: ԱՄՓՈՓՈւՄ
1. Ընդհանուր առմամբ, ինչպե՞ս կգնահատեք սեմինավարին:
1
2
3
4
2. Խնդրում ենք նշել դասընթացի իրականացմանն առնչվող առավելությունները և թերությունները։
There are required fields in this form marked
.
Continue